wtorek, 28 sierpnia 2012

Magiczna Fasolka ♥

Dzisiejszy post będzie o wspaniałym prezencie urodzinowym o nazwie 'Magiczna Fasolka'. Otrzymałam ten wspaniały podarunek od mojej przyjaciółki Aleksandry. 

Zasadziłam moją fasolkę około tygodnia temu. 


Tak wyglądało opakowanie z fasolką ♥ 




Instrukcja ♥

W bardziej szczegółowej instrukcji, schowanej pod nasionkiem przeczytałam, że między innymi: 

♥ Roślinka powinna zakwitnąć w ciągu 1-2 miesięcy.
♥ Magiczne fasolki (jak to dziwnie brzmi xd) osiągają maksymalną wysokość 2,5 metra. 
♥ Fasolka jest kapsułą czasu, która ożyje dzięki mojej uwadze i pielęgnacji. 


Magiczna fasolka z bliska ♥


No i już zasadzona ♥

Jak na razie, musiałam przesadzić fasolkę do góry nogami, ponieważ korzeń wyrastał do góry, a łodyga do dołu. 

Ciąg dalszy nastąpi,

Julka  
   

3 komentarze:

  1. Mam taką od kilku lat, ale nie zasadziłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie nie mam takiej fasolki, ale moja koleżanka ma. w sumie nie wiem, czy faktycznie jej wyrosło to imię :) czekam na dalszą część notki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to miałam, ale efekt mi się nie podobał i według mnie jest to tzw. 'pic na wodę'
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥