czwartek, 3 maja 2012

Espadryle - Hit czy Kit?



Hej :D 
Na wywiadówce było bardzo dobrze :D ogólnie mama była zadowolona. Tak jak pewnie zauważyliście zmieniłam szablon -zobaczymy czy będzie mi się podobał i proszę także o Wasze opinie ;). Dzisiaj wpis o espadrylach. Mam nadzieję, że będzie się podobał :D 

Espadryle 

Osobiście espadryle mi się za bardzo nie podobają, więc muszę powiedzieć, że są kitem, chociaż muszę być w błędzie, ponieważ ludzie chodzą w nich od trzynastego wieku O.O Nie chodzę w nich więc nie mogę za bardzo powiedzieć do czego by pasowały. Do jeansów? :D A Ty chodzisz w espadrylach? 

Już bardziej mi się podobają espadryle na obcasie, lecz i tak nie są moimi ulubionymi butami ^.^ 

Krótki wpis, ale nie wiedziałam co jeszcze napisać. Chciałam wstawić parę zdjęć sławnych osób z espadrylami, lecz większość z nich nie znałam XD

Do następnego razu :D
Julka x 

5 komentarzy:

  1. zdecydowanie mi sie nie podobają . ;d
    no ale jak kto lubi :)
    fajny blog . :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie podobają
    a piosenka w tle mojego bloga to birdy - people help the people

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się.. Blee.. ;D Zapraszam do mnie.! http://zwariowana-nastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi wpadły w oko ;d
    zapraszam do siebie :>
    obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi wpadły w oko ;d
    obserwuje i zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥