sobota, 30 czerwca 2012

Zakończenie roku szkolnego w polskiej szkole :D

Witajcie! Wróciłam z polskiej szkoły i od razu wzięłam się do przerabiania i retuszowania zdjęć z moimi koleżankami. Więcej zdjęć ma jeszcze Dominika (wyładował mi się aparat w środku robienia zdjęć i musieliśmy użyć jej komórki), więc pewnie je także dodam później. Oto one: 


Z Anastazją (i z resztą bratem w tle). Niestety poprawiam sobie grzywkę ;// 


Jakie dzióbki ^_^, kolejne z Anastazją


Z Dominiką ;) 


Kolejne z Dominiczką ;*


Z Olusią, jedne z moich ulubionych ;* 


Z Kingą ;) 


I teraz grupowe ;) 


Dzióbki i cały team. Od góry: Martyna, Oliwia, Kinga i Żelu (Szymon). Od dołu: Dominika, Ola, JA! i Anastazja :D 


Tym razem tylko dziewczyny :D 

Dziewczyny piszę to dla Was, bo na pewno wejdziecie obczaić ten post. Dziękuje za te cztery lata (Ola, Oliwia i Anastazja), dwa lata (Kinga) i ostatni rok (Martyna i Dominika). Niestety to już nasz ostatni rok, liczę na wiele spotkań i wypadów. Jesteście świetne!

Dzisiaj na zakończeniu było także rozdanie nagród z konkursu Polska Szkoła ma Talent (wygrałam go z Olą) i konkursu historycznego. Muszę się pochwalić, że dostałam bardzo atrakcyjne (i to bardzo :D) nagrody. Mianowicie dwa vouchery do New Look'a  o wartości 50 funtów i voucher do sklepu muzycznego. Jestem z tego strasznie zadowolona, już jutro idziemy z niektórymi dziewczynami (które też powygrywały vouchery) na zakupy. Świetny prezent na wyjazd do Polski, strasznie potrzebuję nowych ubrań!

Miłego wieczoru, 

Julietta ;* 


6 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz piękne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, zazdroszczę Ci tych voucherów! w Polsce pewnie by dali Ci książkę... xd
    dziękuję bardzo za te miłe słowa u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominika moja immienniczka.^^
    Bardzo fotogeniczną buźkę masz :)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia xD I zazdroszczę voucherów.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ,,naprawdę mi się podoba :-) Pozdrawiam Cie gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥