poniedziałek, 3 czerwca 2013

Coś, co jest częścią Twojej codziennej rutyny z czego masz radość!

Dzień 4: Coś, co jest częścią Twojej codziennej rutyny z czego masz radość. 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6568399/?claim=8hr676cerdu">Follow my blog with Bloglovin</a>
<Muszę przyznać, że akurat ten miałam problem z przetłumaczeniem akurat tego ,,czalendżu">

Tak na początek przedstawię Wam moją codzienną rutynę:
☺Wstać i zjeść śniadanie
☺Ubrać się w mundurek
☺Umyć zęby, uczesać się, zrobić makijaż
☺Iść do szkoły
☺Dobrze zachowywać się w szkole (hahahahahahah)
☺Wrócić ze szkoły
☺Zjeść/Zrobić i zjeść obiad
☺Praca domowa/serial/przesiadywanie na kompie
☺Wzięcie prysznica/mycie włosów
☺Oglądanie telewizji/Uczenie się 
☺Pójście spać

  Część mojej codziennej rutyny z czego mam radość to robienie sobie jajecznicy na śniadanie. Kiedyś nie znosiłam jajecznicy, ale teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Kiedy w domu nie ma jajek i nie mogę sobie zrobić tego pysznego śniadania popadam w szok. Jak będę funkcjonować bez jajecznicy na śniadanie? 
  Na szczęście dzisiaj były jajka i mogłam zrobić sobie swoją ulubioną jajecznicę! Ten dzień nie był stracony ;)

♥♥♥


  Dzisiaj wróciłam do szkoły po mojej 9-dniowej przerwie (feriach). Mieliśmy zmianę planów lekcji (zaczynamy teraz kursy gimnazjalne GSCE) i ogólnie cały dzień to jeden wielki rozgardiasz. Mam lekcje z ludźmi z, którymi nigdy w życiu nie rozmawiałam. No, ale trudno, może to nawet dobrze ;>
  Dzisiejszy dzień przypomniał mi, że za 7 krótkich (mam nadzieję) tygodni będę już w Polsce. Za parę dni zacznę liczyć dni! 

Uściski, całusy, uśmiechy,

Julkiła 

15 komentarzy:

  1. A ja sobie zadaje pytanie: O której Ty idziesz spać? Tyle rzeczy do zrobienia.. ja bym pewnie połowy z nich nie zrobiła przez złe zorganizowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajecznica na śniadanie to podstawa. :D Ale nie mam nigdy czasu, żeby ją zrobić. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To tylko 7 tygodni ! Zobaczysz, bardzo szybko zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog . Dokładnie mam tak samo jak Ty .. Już mam dość .. Czasami nie wytrzymuję ;/

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o podobnie jak u mnie, tylko że ja już nie mam telewizji w domu od kilku miesięcy. :D:D:D największy kradziej czasu został wywieeziony na działkę . jak fajnie masz, u mnie jeszcze prawie miesiąc chodzenia do szkoły. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nosisz mundurek? Ojj ja bym nie chciała ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jaka to przyjemność zjesc sniadanie rano:( nie jadam:] nie jestem nigdy głodna

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo wszystko lubię tą codzienna rutynę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam ale ta rutyna ma cos w sobie:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. też miałam pewien okres czasu, kiedy pożerałam jajka w hurtowych ilościach, na szczęście mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Licz, licz :)
    Za jajkami chyba aż tak nie przepadałam nigdy ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tak samo z owsianką na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hehehe, oby nigdy nie zabrakło ci jajek Kochana;)
    buziaki;***

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥