niedziela, 23 czerwca 2013

No właśnie Julka, w jakiej dziedzinie miałabyś być sławna?



Dzień 10- Coś w czym byłaś najlepsza.

  Najpierw chciałabym powiedzieć, że zalogowanie się na 'fejsbuka' przed napisaniem posta to grzech największy. Straciłam około 30 minut patrząc na zdjęcia moich kuzynek? Czasami siebie w ogóle nie rozumiem.

 Coś w czym byłam najlepsza. Hmmm. 

- Rok temu wygrałam dwa konkursy, to chyba osiągnięcie (dużo kandydatów nie było, no i powiedzmy, że mi się udało)
- Kiedyśtam zajęłam drugie miejsce w biegach przełajowych. Niestety nigdy nie zostałam wysłana na zawody poza szkołą, ponieważ nie jestem utalentowana sportowo, więc wuefistki nie zauważyły mojego osiągnięcia.                                                         How sad
- W tym roku miałam najlepszy wynik z angielskiego w mojej klasie na egzaminie na koniec roku. Powiedzmy, że także udało mi się- po prostu znałam dobrze temat (uwaga: Lisy!). 

  To moje osiągnięcia. Uważam, że odpowiedziałam na ten temat najlepiej jak mogłam. Nie jestem bardzo utalentowana.

♥♥♥♥♥♥

  W ostatnim poście napisałam Wam o moich planach na przyszłość. Za dwadzieścia lat mam być (według mnie)... sławna. 

Parę osób zapytało mi się jak stanę się sławna. 

No właśnie Julka, w jakiej dziedzinie miałabyś być sławna? 

  Nie mogę Wam odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie wiem dokładnie jak. Może po prostu mój blog prowadzi do: sławnej Julki w wielkim świecie. 

  Szczera prawda jest taka, że ten świat jest za wielki, żeby Julka była sławna. Może kiedyś, może kiedyś, ale nie teraz.

Powinnam naprawdę przestać pisać w trzeciej osobie, 

Julczękełka

Oto obrazek, który znalazłam na jednej z tych idiotycznych 'fejsbukowych' stron, które polubiłam:


16 komentarzy:

  1. a mi się podoba to ze piszesz w trzeciej osobie, to cie wyróżnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja sie nigdy nie przyzwyczaje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki to ja kocham, ale bez tego pana ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kiedyś byłam dobra w komputerowej grafice, teraz się wypaliłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na testach z anglika też bdb poszło, heh 100% z podstawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julko życzę Ci bycia sławną w tym czym chcesz:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) A nawet nie musisz być sławna, ważne żebyś robiła to co kochasz :)

      Usuń
  7. Tuskawki haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię pisać o sobie w trzeciej osobie :D wierzę, że Julka kiedyś będzie sławna!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥