sobota, 6 października 2012

Wspomnienia ♥

Wczorajszy dzień był niezłym chillout'em. Wieczorem (a raczej już w nocy), puściłam sobie płyty z lat, kiedy nie było mnie na świecie, albo byłam dopiero malutkim dzieckiem. Jestem bardzo zadowolona, że tata miał cierpliwość nas tak filmować. Zrobiłam zdjęcia- 


Jednodniowa Julka ♥


Nie mogłam się powstrzymać i włożyć mojego brata (który miał wtedy nie skończone dwa lata) sprzątającego mopem na facebook'a. :D no i ten stylowy dresik ♥

A Wy macie jakieś zdjęcia lub filmy z czasów, gdy byliście malutkimi dziećmi? ♥♥♥

Julka x 

6 komentarzy:

  1. oj tak pamiętam :) dzieciństwo jest niesamowite!


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna Julka była ! Teraz też jest :3
    brat też niezły .

    Może poobserwujemy się nawzajem ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zdjęcia, ale one nie oddają tej epickości bycia małym dzieckiem. moje dzieci będa filmowane niemalże 24h na dobę i potem będa się smiały, jak puszcze im to po latach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam oglądać takie foty i filmy! : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wspomnienia :)
    słodziaki <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieciństwo to coś niesamowitego, przepiękne wspomnienia. Ja niestety z dzieciństwa mam kilka zdjęć i same nagrania :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz skomentować ten post, zachęcam do przeczytania go. Nie toleruje spamu, ani komentarzy w stylu: Ale jesteś śmieszna hihihiih. (itp.) Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie.

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz ♥